Nie daj się oskubać!

Opublikowano: poniedziałek, 18 październik 2021 Joanna Kasprzyk

7 i 18 października 2021 r. klasy drugie i trzecie wzięły udział w spotkaniu z powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta, panem Marcinem Góreckim, który

poinformował uczniów o ich prawach jako konsumentach oraz o obowiązkach sprzedawcy, zasadach reklamacji, rękojmi i gwarancji.

Uczniowie z zainteresowaniem słuchali wykładu, a dzięki nabytym wiadomościom będą lepiej znali  swoje prawa konsumenta.

 

WARTO WIEDZIEĆ

Wszyscy jesteśmy konsumentami i dlatego tak ważna jest znajomość praw, jakie nam przysługują jako konsumentom.

Znajomość tych praw pomaga w świadomym dokonywaniu zakupów.

Po fachową pomoc możemy zwrócić się do rzecznika praw konsumenta

Rzecznicy, w imieniu poszkodowanego, podejmują interwencję i próbę mediacji z przedsiębiorcą, pomagają w skierowaniu sprawy na drogę sądową.

Dzięki ich pomocy jest szansa na skuteczniejsze egzekwowane swoich praw.

W razie potrzeby dzwońcie lub piszcie:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 33 873 42 00

      33 873 42 40

Starostwo Powiatowe w Wadowicach

Ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice

I piętro, pokój 117

Zespół Szkół i Placówek Oświatowych im. M. Kopernika
ul. A. Mickiewicza 9
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 33-8766-526
faks. 33-8766-526
e-mail:
 sekretariat@lokalwaria.pl

http://www.lokalwaria.pl

Regon 356549345. NIP 551-23-14-307