Nie daj się oskubać!
7 i 18 października 2021 r. klasy drugie i trzecie wzięły udział w spotkaniu z powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta, panem Marcinem Góreckim, który
poinformował uczniów o ich prawach jako konsumentach oraz o obowiązkach sprzedawcy, zasadach reklamacji, rękojmi i gwarancji.
Uczniowie z zainteresowaniem słuchali wykładu, a dzięki nabytym wiadomościom będą lepiej znali swoje prawa konsumenta.
Â
WARTO WIEDZIEĆ
Wszyscy jesteśmy konsumentami i dlatego tak ważna jest znajomość praw, jakie nam przysługują jako konsumentom.
Znajomość tych praw pomaga w świadomym dokonywaniu zakupów.
Po fachową pomoc możemy zwrócić się do rzecznika praw konsumenta
Rzecznicy, w imieniu poszkodowanego, podejmują interwencję i próbę mediacji z przedsiębiorcą, pomagają w skierowaniu sprawy na drogę sądową.
Dzięki ich pomocy jest szansa na skuteczniejsze egzekwowane swoich praw.
W razie potrzeby dzwońcie lub piszcie:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 33Â 873 42 00
     33 873 42 40
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
Ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice
I piętro, pokój 117
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych im. M. Kopernika
ul. A. Mickiewicza 9
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 33-8766-526
faks. 33-8766-526
e-mail:Â sekretariat@lokalwaria.pl
Regon 356549345. NIP 551-23-14-307